Rakendamine

TPH rakendamissüsteem on välja arendatud kogemustest tuhandetes koolides. Eesmärgiks oli välja töötada lihtne ja paindlik süsteem, mis töötaks igas maailma kultuuris.

TM-i õpetamine on süstemaatiliselt standardiseeritud ja täiustatud üle viie miljoni inimise õpetamise alusel.

TPH esimene staadium on TM-tehnika õpetamine.

Õpetamine toimub väiksemades gruppides ja nõuab umbes ühe tunni päevas 5 päeva järgemööda. Pärast seda toimuvad mõnenädalase vahega 30-40 minutilised jälgimiskoosolekud (3-5), mis tagavad selle, et  kõik praktiseeriksid õigesti. Kogemuse kohaselt valdavad kõik osavõtjad harvaesinevate eranditega tehnikat juba kursuse jooksul, ja seetõttu on õpetajal küllaldaselt aega pühenduda nendele, kes vajavad täiendavat juhendamist.

TM-i praktika toimub  kaks korda päevas a’ 10 min üheskoos klassiruumis koolipäeva alguses ja lõpus. Võib näida, et seda on üllatavalt vähe, aga kogemus tõendab selle piisavust. Näiteks toimusid 2×10 min praktika juures rahututel ja vägivaldsetel õpilastel suured positiivsed muutused, samuti paranesid suurel määral keskendumishäired (ADHD).

TPH rakendamine nõuab, et kõik kooli õpetajad harrastaksid TM-i, mis leevendab ka nende stressi ja parandab suhtlemisvõimet.

Peale kolme kuud õpitakse TM-sidhi tehnikat, mis võimendab arenguprotsessi olulisel määral.

Kokkuvõttes on TPH põhiline rakendus – TM-i õppimine – kerge läbiviia ühe koolinädala jooksul samuti, ka järgmised arungusammud. Terve süsteem koolide jaoks on nii ülesehtitatud et oleks kerge ja praktiline rakendata ja pikkasihiliselt alalhoida.

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s

%d bloggers like this: