Kogemused

Tudengite kogemused TM-ist

Mõned näited intervjuude seas, mida tehti seoses uurimisega USA ülikoolis “American University” Washingtonis.

“…Ma reageerin stressile nüüd teisiti. Võin nüüd olukordadest tagasi tõmbuda, olla rahulikum ja reageerida tõhusamalt ning loomingulisemalt. Kõik on parem – keha tunneb end paremini, uni on parem.”
Tasha Daniels
“Mu TM praktika võimaldab mul olla rahulikum. Samal ajal lubab see mul enam keskenduda ja kiiremini reageerida – jääda puhkavalt erksaks, mis võimaldab efektiivsemalt kohaneda töö ja kooli vajadustega. See võimaldab mul olla ka suhetes teistega enesekindlam, kaalutlevam ja hoolivam. ”
Quintin Jose Pastrana

Koolijuhtide kogemused

On üldine kogemus, et kui õpilased hakkavad harrastama TM-i, rahunevad nad kiiresti, keskenduvad paremini ja suhtlevad positiivsemalt omavahel ja ka õpetajatega. Koolides, kus harrastatakse TM-i, on vägivald haruldane ja õppetulemused riiklikul tipptasemel.Tsitaat:

Rutherford“Minu kogemused õpetajate ja õpilastega, kes kasutavad TM-i, näitavad, et see vabastab stressi ning teeb õpetamise ja õppimise palju kergemaks… TM ja teadvusel põhinev haridusprogramm muudavad meie koolid palju paremaks ning vähendavad sügavat stressi, mis soodustab koolivägivalda ja üldse igasugust vägivalda ja terrorismi maailmas”.Dr. George Rutherford
Keskkooli rektor üle 25 aasta, Washington, D.C. ja Maryland, USAAllpool video tema kogemuste kohta endisest rahutust koolist, kus on kasutatud TM-i üle kümne aasta.

2008 aasta parima põhikoolidirektor” Jim Dierke kes sai auhinna selle eest et tema vägivallarikkas ja väga rahutu kool muutus rahulikuks ja korrastatuks TPH abil räägib videos allpool et kool oli nii rahutu, et õpetajad ei jaksanud töötada rohkem kui 3-4 päeva nädalas. Pärast TPH sisseviimist muutus olukord radikaalselt ja õpetajad olid harva koolist ära. Ütles ka et on tore näha õnnelikud näod – teiste sõnadega – see oli midagi täitsa uut selles koolis kus kartus ja aggressiivsus olid valitsevad emotsioonid.

Üks vilunud õpetaja Jim Dierke koolis oli veendunud, et need väga rahutud ja distsiplineerimatud 12-14 aastased õpilased ei ole võimelised istuma koos rahulikult kaks korda päevas 10 min ja mediteerima, sest klassiruumid olid tavaliselt väga rahutud. Tema kommentaar selle kohta, et see töötas kogu aeg, oli “hämmastav”, vaadake video allpool:

(1:00 min)

Video mõnede USA koolijuhtide kogemuste kohta

Rohkem selle kohtaComments [on TM] from educational leaders

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s

%d bloggers like this: